ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМЇ ТА МОЛОДІ

ГЛОБИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Домашня сторінка Новини Новини відділу освіти Відбулося засідання міжшкільного методоб’єднання вчителів зарубіжної літератури на базі Святилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Відбулося засідання міжшкільного методоб’єднання вчителів зарубіжної літератури на базі Святилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

e-mail Друк PDF

 

28 березня 2018 року на базі Святилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулося засідання міжшкільного методоб’єднання вчителів зарубіжної літератури (керівник Волошин В.М.) за участю методиста РМК відділу освіти, сім"ї та молоді Глобинської РДА Карасьової Н.М.

 

Метою уроку позакласного читання, проведеного вчителем Олійник Н.В. на високому науково-методичному рівні в 9 класі на тему «Ерік Вольф Сігел.«Історія одного кохання»», було формування компетентностей: предметних - формування критичного мислення, ключових - сприяння розвитку читацької культури, творчих здібностей учнів. На уроці використані різні методи та прийоми для розвитку критичного мислення учнів , а саме : "Метод проектів", "Асоціативний кущ", робота в групах, «Думка в подарунок, «Займи позицію», "Діаграма Вена" та інші.

Крім того, Наталія Василівна поділилась своїм досвідом за темою «Позакласна робота як засіб стимулювання інтересу до зарубіжної літератури». Вона відмітила, що досягти успіху у формуванні всебічно розвиненої особистості, вдумливого читача та знавця літературного мистецтва за рахунок тільки урочного часу неможливо. Саме позакласна робота допомагає зацікавити учнів предметом, розширити та поглибити їхні знання , отримані на уроках.

Зі своїм досвідом з питання «Формування читацької культури та критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури» познайомила присутніх вчитель Гриньківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Халявка Г.П.

Під час обговорення уроку Карасьова Н.М. зазначила, що у Концепції «Нової української школи» критичне мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Використання вчителем стратегій критичного мислення забезпечує позитивні зміни в учнів, підвищує інтерес до навчання, розвиває пошукову спрямованість мислення . Саме критичне мислення є моделлю для навчання й виховання громадян суспільства майбутнього.

 

Останнє оновлення на Вівторок, 03 квітня 2018, 13:59  


План Роботи 2015-2016

Корисні посилання

Чи подобається вам сайт?
 
Рівень освіти в Україні?
 

На даний момент 34 гостей на сайті