ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМЇ ТА МОЛОДІ

ГЛОБИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Домашня сторінка Новини Новини відділу освіти Відбулося міжшкільне методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури «Формування полікультурної компетентності на уроках зарубіжної літератури шляхом використання нових форм і методів навчання» на базі Бугаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Відбулося міжшкільне методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури «Формування полікультурної компетентності на уроках зарубіжної літератури шляхом використання нових форм і методів навчання» на базі Бугаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

e-mail Друк PDF

 

5 грудня 2018 року відбулося міжшкільне методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури на базі Бугаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, на якому були присутні завідувач РМК С.А.Калашник, методист РМК Н.М. Карасьова, учителі Святилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Олійник Н.В.), Гриньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Халявка Г.П.), Броварківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Годердзішвілі Н.І., Вдовенко Ю.В.).

 

Учасники ММО відвідали урок зарубіжної літератури у 8 класі з теми «Поетизація кохання у творчості давньогрецької поетеси Сапфо» (Волошин В.М., вчитель вищої кваліфікаційної категорії, звання «Старший вчитель») та розглянули теоретичне питання «Формування полікультурної компетентності на уроках зарубіжної літератури шляхом використання нових форм і методів навчання» (Годердзішвілі Н.І., спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії).

Методист Н.М.Карасьова відзначила, що в наш час освіта є полікультурною, тобто багатопредметною, і спрямована на всебічний розвиток школярів. Сучасний вчитель повинен володіти знаннями із суміжних дисциплін, здійснювати міжпредметні зв’язки, а також пов’язувати навчальний матеріал з реальним життям людей.

Полікультурна компетентність вчителя полягає в інтеграції предметів (об'єднанні). У полікультурну компетентність вчителя також входить зв'язок між тим, що вивчалося раніше в молодших класах, і тим, що вивчається зараз. Навчальний процес повинен бути послідовним та організованим протягом всього етапу навчання. Із закінченням кожного класу дитина має поглиблювати, поширювати та поновлювати свої знання.

Ще одним важливим аспектом в полікультурній компетентності вчителя є інноваційний напрямок. Інновацію в освіті розглядають як реалізоване нововведення –  у змісті, методах,  прийомах і формах навчальної діяльності та виховання особистості (методиках,  технологіях).

Отже, актуальною проблемою сьогодення є формування у вчителів полікультурної грамотності. У нових соціально-педагогічних умовах потрібен учитель, який є активним суб’єктом продуктивної педагогічної діяльності, а не тільки носієм сукупності  наукових знань і способів їх передачі. Суспільство чекає вчителя з новим світоглядом, який володіє сучасними розвиваючим технологіями, готовий до інноваційної діяльності, до постійного педагогічного пошуку, завдяки якому і стає можливим творчий навчально-виховний процес у школі.

У ході обговорення уроку вчителі відмітили теоретичну і практичну готовність Волошина Віктора Миколайовича до здійснення професійних функцій в умовах багатокультурного суспільства.

Підсумки роботи ММО підвела методист РМК Н.М. Карасьова.

 

Останнє оновлення на Неділя, 09 грудня 2018, 12:28  


План Роботи 2015-2016

Корисні посилання

Чи подобається вам сайт?
 
Рівень освіти в Україні?
 

На даний момент 15 гостей на сайті