Відділ освіти

ГЛОБИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Домашня сторінка Новини Новини відділу освіти Відбувся районний семінар – практикум учителів образотворчого мистецтва «Розвиток творчих здібностей учнів як шлях від самопізнання до самовдосконалення особистості в контексті Нової української школи» на базі Веселодолинської ЗОШ І-ІІ ступенів

Відбувся районний семінар – практикум учителів образотворчого мистецтва «Розвиток творчих здібностей учнів як шлях від самопізнання до самовдосконалення особистості в контексті Нової української школи» на базі Веселодолинської ЗОШ І-ІІ ступенів

e-mail Друк PDF

Завдання сучасної Нової української школи – розвивати кожну дитину як неповторну індивідуальність та особистість. З огляду на це велике значення має формування в учнів творчого потенціалу, прагнення до самоосвітньої пізнавальної діяльності, вміння ставити і вирішувати нові проблеми. Необхідними компонентами творчості є фантазія, уява, психічний зміст якої міститься у створенні образу кінцевого продукту - результату творчості.

У процесі творчого розвитку особистості уроки образотворчого мистецтва відіграють незамінну роль. Вони здатні ввести учня у світ творчості, прилучити його до скарбів художньої культури, відчути радість від власної творчості.

В. О. Сухомлинський писав, що образотворче мистецтво не тільки предмет, але і могутній засіб виховання, яке повинно емоційно та естетично прикрасити все духовне життя людини.

Саме виходячи із актуальності даної проблеми, 29 листопада 2019 року на базі Веселодолинської ЗОШ І-ІІ ступенів проведено районний семінар – практикум учителів образотворчого мистецтва «Розвиток творчих здібностей учнів як шлях від самопізнання до самовдосконалення особистості в контексті Нової української школи».

У роботі семінару взяли участь учителі образотворчого мистецтва 25 ЗЗСО району. Методист з художньо-естетичних дисциплін методичного кабінету відділу освіти, сім'ї та молоді Глобинської райдержадміністрації Світлана Лобода ознайомила присутніх із планом роботи.

Учасники семінару з перших хвилин активно включились у роботу. Семінар розпочали ранковим колом, яке  активізувало педагогів  та створило теплу, творчу  атмосферу, що  тривала до закінчення семінару.

Учителі побували у ролі семикласників на уроці  образотворчого мистецтва  «Монументальне мистецтво. Синтез мистецтв в архітектурі. Вітраж», майстерно проведеного вчителем образотворчого мистецтва Коваленко Тетяною Василівною. Вона  створила в класі  емоційну атмосферу захопленості,  яка благотворно впливала  на результат творчості учнів, вдало    інтегрувала  різні  види мистецтва та застосувала  цікаві методи та прийоми: «Прогноз настрою», «Нейрогімнастичні вправи», елементи гри: «Куб запитань», «Незакінчене речення», складання сенкану, фізкульхвлинку, групові проекти за  видами монументального мистецтва: «Фреска», « Мозаїка», « Вітраж». Апогеєм уроку стала практична робота« Розпис скла вітражними фарбами» , оскільки творчість завжди розвивається в результаті діяльності. Створені учнями вітражі приємно вразили  учителів образотворчого мистецтва.

Ставши учасниками майстер-класу, педагоги теж із зацікавленням вправлялися  у розписі скла у техніці вітраж.

Неабиякі враження справила на учасників семінару виставка української вишивки «Реліквія роду», збережені  «скарби роду» Цимбал О.М.,  вік  деяких експонатів нараховує кілька століть.

Директор школи Цимбал Ольга  Миколаївна презентувала роботу вчителів закладу загалом та  з питань художньо-естетичного виховання зокрема . Учні та вчителі навчального закладу продемонстрували свої грані творчих особистостей у  ході мистецького квесту «Веселкові барви», залучивши до нього усіх учасників семінару. Сім мистецьких майстерень відвідали об’єднані у дві  творчі групи учителі:  «LEGO-скульптор»,  «Шалені ідеї архітектора», «Синтез мистецтв», « Кольорові слова», « На гостини до художника», «Творча художня майстерня», «Театральна». Кожна мистецька майстерня - це своєрідний майстер-клас, де учасники семінару опанували нові методи та прийоми, які можна застосувати на уроках образотворчого мистецтва. До дрібниць продуманий мистецький квест, комплексно використані різні види мистецтва: музика, кіно, живопис, художня література, театр, а також  цікаві форми роботи із застосуванням методів, напрацьованих у початковій ланці Нової української школи ( LEGO, «Метод шести капелюхів» і т.д. ), занурили вчителів образотворчого мистецтва в атмосферу творчості. Квест успішно пройшли усі учасники семінару і на станції     «Веселкова» склали веселку та отримали чудові солодкі призи «Веселка».

Підводячи підсумки семінару, Світлана Лобода і всі учасники  відмітили високий рівень проведення усіх запропонованих заходів,  їх творчу атмосферу, наповненість та змістовність, злагоджену роботу усього педагогічного колективу. Творча невимушена атмосфера від початку   і до кінця семінару  дала бажаний   результат. Учителі образотворчого мистецтва ЗЗСО району збагатили свої знання з методики викладання образотворчого мистецтва та отримали  яскраві позитивні враження.

Учасники семінару  щиро вдячні директору закладу Цимбал О.М., учителю образотворчого мистецтва Коваленко Т.В. та усім  педагогам і працівникам Веселодолинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за гостинність та цікавий, наповнений  новітніми методиками і прийомами, семінар.


Останнє оновлення на П'ятниця, 06 грудня 2019, 10:28  


План Роботи 2015-2016

Корисні посилання

Чи подобається вам сайт?
 
Рівень освіти в Україні?
 

На даний момент 10 гостей на сайті