6 жовтня 2022 року на базі КУ «Глобинський ЦПРПП» Глобинської міської ради було проведено педагогічний онлайн-івент «Навчати і навчатися: як зростати вчителю» для професійної спільноти вчителів початкових класів.
З вступним словом до вчителів початкових класів звернулася Ірина Худенко – психолог КУ «Глобинський ЦПРПП» Глобинської міської ради, яка ознайомила присутніх з програмою заходу, представила спікерів педагогічного івенту, ознайомила учасників з положенням про сертифікацію педагогічних працівників та нормативно правовою базою щодо сертифікації.
Експертами з сертифікації особливу увагу було приділено темі «Сертифікація – 2022»: вивчення практичного досвіду». Спікер Наталія Шимка консультант КУ «Гадяцький ЦПРПП» Гадяцької міської ради ознайомила учасників заходу з методикою експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації, а спікер Світлана Лісна консультант КУ «Лубенський ЦПРПП» Лубенської міської ради звернула увагу на цьогорічні особливості та нововведення сертифікації 2022 року.
Вчителі початкових класів, які успішно пройшли сертифікацію у попередніх роках, поділилися досвідом учасника сертифікації:
Світлана Капустянська - вчитель початкових класів Гадяцького ліцею № 1 імені Олени Пчілки Гадяцької міської ради Лубенського району, Неля Яровикова - вчитель початкових класів вчитель Великокринківського ліцею Глобинської міської ради Кременчуцького району та Ірина Харсун - вчитель початкових класів Глобинського ліцею №5 Глобинської міської ради Кременчуцького району.
Метою педагогічного івенту було стимулювання та заохочування педагогічних працівників з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями до участі у сертифікації та сприяти поширенню сучасного педагогічного досвіду.
На завершення заходу вчителям надано рекомендації та поради щодо участі у сертифікації, професійних конкурсах, які не тільки підвищують фаховий рівень сучасного педагога, а й перетворюють фахівців на якісних педагогів, які впевнено крокують стежкою реформування в освіті.