З 1 вересня 2022 року п’ятикласники розпочали навчатися за новим Державним стандартом базової середньої освіти за реформою «Нова українська школа». Перехід від початкової школи до середньої – процес непростий як із фізіологічного, так і з психологічного погляду. Учні проходять так званий період адаптації. Він є одним із найважчих періодів шкільного життя.
У п'ятому класі умови навчання докорінно змінюються: діти переходять від одного основного вчителя до системи «класний керівник — учителі-предметники», часто — до кабінетної системи. Даний перехід збігається з кінцем дитинства - досить стабільним періодом розвитку. Але, окрім цього, здобувач освіти може мати певні проблеми як психологічного, так і соціально-навчального характеру, що, у свою чергу, без належної допомоги, веде до дезадаптації.
З метою підвищення рівня компетентності щодо вирішення проблем адаптації 4 листопада 2022 року, психологом КУ «Глобинський ЦПРПП» Глобинської міської ради Іриною Худенко проведено навчальний тренінг «Психологічний супровід процесу адаптацїї учнів 5 класу в НУШ».
Учасники тренінгу навчалися як допомогти дитині уникнути негативних явищ та спрямувати її активність у конструктивне русло, удосконалили знання про вікові та особистісні проблеми учнів п’ятого класу, обговорили деякі аспекти психологічних особливостей переходу дітей із початкової школи в середню, ознайомилися з методами аналізу результатів психологічних та соціометричних досліджень.
Тренінг пройшов насичено, емоційно. Інформація, отримана працівниками психологічної служби під час проведеного тренінгу, пожвавить навчальний процес, зробить його інтерактивним і цікавим для учнів та сприятиме вирішенню навчально-виховних завдань під час адаптаційного періоду.