Процедура визнання результатів підвищення кваліфікації
педагогічних працівників:
Результати підвищення кваліфікації не потребують окремого визнання чи підтвердження |
Суб'єкти підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації, або проводять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою. |
Результати підвищення кваліфікації визнаються рішенням педагогічної ради відповідного закладу освіти |
Інші суб'єкти підвищення кваліфікації. |
Алгоритм дій педагогічного працівника |
|
Протягом одного місяця після завершення підвищення кваліфікації педагогічний працівник подає до педагогічної ради закладу освіти клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження підвищення кваліфікації. |
|
Педагогічний працівник який має науковий ступінь або/та вчене, почесне чи педагогічне звання (крім звання «старший вчитель») подає звіт про результати підвищення кваліфікації або творчу роботу, персональне розроблення електронного освітнього ресурсу, що виконані в процесі (за результатами) підвищення кваліфікації та оприлюднені на офіційному веб-сайті закладу освіти та/або в електронному портфоліо педагогічного або науково-педагогічного працівника (у разі наявності). Форму звітності визначає відповідний заклад освіти (згідно «Порядку..» затвердженого педрадою). Обсяг підвищення кваліфікації інформальної освіти (самоосвіти)зараховується відповідно до визнаних результатів навчання, але не більше 30 годин. |
|
Звітує на педагогічні раді про результати підвищення кваліфікації (компетенції згідно програми). |
|
Алгоритм дій педагогічної ради щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
|
Затверджує: «Порядок підвищення кваліфікації та визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників» (зразок ) |
|
Засідання педради щодо визнання результатів підвищення кваліфікації відбувається протягом місяця з дати подання клопотання педагогічним працівником. |
|
Здійснюється перевірка права іншого суб’єкта надавати освітні послуги з підвищення кваліфікації (наявність програми, відповідність документу про результати підвищення кваліфікації законодавству) |
|
Заслуховує педагогічного працівника щодо якості виконання програми підвищення кваліфікації, результатів підвищення кваліфікації. |
|
За результатами перевірки суб’єкта та звіту педагогічного працівника педагогічна рада приймає рішення про визнання/ невизнання результатів підвищення кваліфікації. У разі невизнання - надає рекомендації щодо повторного підвищення кваліфікації у інших суб’єктів та/або приймає рішення щодо неможливості включення даного суб’єкту до плану підвищення кваліфікації. |
|
Педагогічна рада протокольно фіксує інформацію про підвищення кваліфікації певного педагогічного працівника: повне найменування суб’єкта підвищення кваліфікації (для юридичних осіб) або прізвище , ім’я по батькові для фізичної особи (у разі наявності), яка надає освітні послуги з підвищення кваліфікації; прізвище та ініціали педагогічного працівника, який підвищив кваліфікацію; форму, вид, тему (напрям, найменування) підвищення кваліфікації та його обсяг(тривалість) в годинах та / або кредитах ЕКТС.
Додатки до Порядоку підвищення кваліфікації та визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників ПРОПОЗИЦІЯ до орієнтовного/річного плану підвищення кваліфікації РІЧНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЛОПОТАННЯ про зарахування підвищення кваліфікації
РІЧНИЙ ЗВІТ підвищення кваліфікації педагогічних працівників |