Глобинський центр професійного розвитку педагогічних працівників

ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Домашня сторінка Професійні спільноти педагогічних працівників Учителів географії Рівні засвоєння та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів під час роботи з картографічними матеріалами на уроках географії

Рівні засвоєння та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів під час роботи з картографічними матеріалами на уроках географії

e-mail Друк PDF

Рівень навчальних досягнень учнів

Бал

Критерій оцінювання навчальних досягнень учнів

I початковий

1

Учень може розпізнати окремі географічні об'єкти (гори, низини, моря, річки), проте не може назвати і показати на карті.

2

Учень може розпізнати один з кількох запропонованих географічних об'єктів, виділити його з-поміж інших і показати на карті з допомогою вчителя.

3

Учень може знайти на карті один чи два запропонованих географічних об'єкти і дати їм визначення, близьке до тексту підручника.

ІІ

середній

4

Учень може відрізнити загальногеографічні карти від тематичних, знає, для чого слугує легенда карти, з допомогою вчителя визначає окремі географічні об'єкти, знаходить їх на карті

5

Учень може визначити з допомогою вчителя географічні координати певного об'єкта; знає умовні знаки, якими позначаються географічні об'єкти (міста, шляхи сполучення тощо), і знаходить їх на карті.

6

Учень може показати на карті ряд географічних об'єктів, самостійно дати їм визначення, уміє користуватися легендою, уміє визначати висоту гір, глибину морів, напрям течі річок.

III достатній

7

Учень може зіставляти та аналізувати карти, давати короткі фізико-географічні та економіко-географічні характеристики окремих об'єктів, самостійно знаходити їх на карті, певною мірою контролює власні навчальні дії, виправляє помилки, наводить власні приклади для підтвердження географічних суджень.

8

Учень може під керівництвом учителя зіставляти, узагальнювати та систематизувати навчальну інформацію, яку містять у собі географічні карти різного призначення, за визначеним планом складати комплексну фізико-географічну та економіко-географічну характеристики об'єкта.

9

Учень вільно володіє прийомами роботи з картою, самостійно робить висновки щодо розміщення тих чи інших географічних об'єктів, виконує вправи на картах у стандартних ситуаціях, добирає переконливі аргументи для характеристики країн за інформацією, що наведена у картографічних матеріалах .

IV

високий

10

Учень виявляє творчі здібності у роботі з картою, самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності, під керівництвом учителя легко знаходить необхідні йому джерела картографічної інформації та самостійно використовує їх, судження його логічні і достатньо обґрунтовані.

11

Учень вільно читає географічну карту і здатен чітко описувати географічні об'єкти, території, природні явища, грамотно використовує при цьому умовні знаки карти, висловлює власні судження щодо географічних об'єктів, самостійно знаходить джерела картографічної інформації, вміє зіставляти і аналізувати географічний матеріал; використовує набуті знання у незмодельованій ситуації

12

Учень виявляє особливі творчі здібності у роботі з картою, уміє самостійно здобувати знання, вільно читає карту будь-якого профілю, може самостійно складати картосхеми та картограми.

 

Оголошення

Глобинський центр професійного розвитку педагогічних працівників пропонує підвищити свою професійність в Школі розвитку ІКТ компетентностей "Я це можу"

Корисні посилання

 

Офіційний вебсайт Полтавської академії неперервної освіти ім. М.В.Остроградського


На даний момент 7 гостей на сайті